8 lipca 2014

Powitanie

Witam Serdecznie!
Zacznę może od tego, że nazywam się Dominika. Jestem osobą która bardzo dużo by chciała robić, tylko nie zawsze jest taka możliwość. Rysowanie, fotografia, taniec, matematyka, biologia, tennis, lalki, muzyka. To moje zainteresowania, zajęcia które praktykuje częściej, rzadziej, albo podziwiam na ekranie telewizora. Ale tyle o mojej osobie bo od czegoś jest ta zakładka "o mnie".
Ten blog chciałabym poświęcić moim pasjom. Będzie trochę rysunku, fotografii, lalkowania, recenzji kosmetyków, książek, filmów, płyt. Nie wiem czy taki wielotematyczny blog się sprawdzi, ale czemu by nie spróbować? Nie lubię się ograniczać.
Na koniec dodam, że nienawidzę pisać pierwszych postów! Początek jest najtrudniejszy... No ale przełamałam się i w końcu się udało!
Pozdrawiam
Zinger

2 komentarze:

  1. lepszy początek niż mój hahah ;)
    powodzenia Doma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dzięki ^^ Tobie również powodzenia życzę. ;)

      Usuń