29 lipca 2014

Nowe kpopowe nabytki

Któregoś słonecznego dnia siedziałam sobie beztrosko za domem u babci, gdy nagle usłyszałam wiadomość o tym, że na dvdhaeven jest promocja, dokładnie -20% na wszystkie płyty. Moje życie się zawaliło. Wiedziałam, że wnętrze mojego portfela wygląda tak:



Pomimo tego wygrzebałam trochę pieniędzy i zamówiłam z K. 2 płyty (On też 2 :P). Postanowiłam kupić jeden z moich najukochańszych albumów IU - Last Fantasy i śliczny album A Pink - Secret Garden który również uwielbiam. Zamówienie złożyliśmy 6 lub 7 lipca, a po dokładnie 2 tygodniach, czyli 21 lipca mieliśmy je już w łapkach.~
A teraz zdjęcia płyt:
A Pink - Secret Garden

Secret Garden Unboxing

Secret Garden Unboxing

Secret Garden Unboxing
Karta z Nam Joo ^^
Secret Garden Unboxing

 IU - Last Fantasy




 Do albumu dostaliśmy w gratisie opaskę z uszkami z napisem Kara i plakat z f(x), ale zdjęcia plakatu akurat nie mam.


I tyle na dziś. O samych albumach nie będę się rozpisywać, bo mam napisać dłuższą recenzję. ;)
Pozdrawiam
Zinger

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz